En aquest bloc trobareu totes les activitats referents a l'anàlisi, reflexió, propostes i redacció del document per l'acord educatiu a les illes Pitiüses.
dimecres, 28 de maig del 2014
Mapa Conceptual
Si feu clic aquí, podreu veure el mapa conceptual de sortida, que només servirà de base per treballar el document i que està totalment obert a les modificacions que es creguin oportunes.
Xisco Huguet-Docent Em sembla molt bon treball. D'entrada, l'únic que se m'acudeix és que en lloc de parlar de percentatges català-castellà parlaria d'educació "compensativa", es a dir, compensar l'aprenentatge de l'alumnat en aquella llengua menys present en el seu entorn habitual. També extendria l'apartat d'avaluació (i auto-avaluació) del sistema als altres grups directament implicats: families i alumnat.
Yo me pregunto..¿ Los que no entienden catalan? Lo siento no me parece bien que solo lo pongáis en catalan . En este momento perdéis credibilidad . Cuando pongais el blog en los dos idiomas oficiales la gente entendera y creo que la educación es de todos no solo de los que no ven mas alla.
Xisco Huguet-Docent
ResponEliminaEm sembla molt bon treball. D'entrada, l'únic que se m'acudeix és que en lloc de parlar de percentatges català-castellà parlaria d'educació "compensativa", es a dir, compensar l'aprenentatge de l'alumnat en aquella llengua menys present en el seu entorn habitual.
També extendria l'apartat d'avaluació (i auto-avaluació) del sistema als altres grups directament implicats: families i alumnat.
Yo me pregunto..¿ Los que no entienden catalan? Lo siento no me parece bien que solo lo pongáis en catalan . En este momento perdéis credibilidad . Cuando pongais el blog en los dos idiomas oficiales la gente entendera y creo que la educación es de todos no solo de los que no ven mas alla.
ResponEliminaEstic d'acord amb tu Xisco, els percentatges, parlant d'aprenentatges no serveixen. L'entorn i el context de cada situació si que són determinants.
ResponElimina